jajecznica ze szczypiorkiem na masełku





Kolejne weekendowe śniadanie więc można poszaleć w kuchni. Dzisiaj jedno z ulubionych dań mojego partnera – jajeczniczka na masełku ze świeżym szczypiorkiem.

Jajka oczywiście polecam wiejskie, z wolnego wybiegu bo dzięki temu smak jajecznicy będzie dużo bogatszy a kolor żółtek intensywniejszy. Ja mam to szczęście, że moi rodzice mieszkają na wsi i często przywożą mi świeżutkie jajka prosto od szczęśliwie biegających kurek.



Składniki (dla 2 osób):

- 5 jajek
- 2 łyżki masła
- ¼ pęczku szczypiorku
- sól i pieprz



Przygotowanie:


1. Na patelni roztapiamy masło.
2. Jajka myjemy, roztrzepujemy widelcem w miseczce i łączymy z pociętym w małe kawałki szczypiorkiem.
3. Mieszankę jajeczną wylewamy na patelnię, doprawiamy świeżo zmielonym pieprzem i solą.

Podajemy ze świeżym chlebem i pomidorem.



Życzę smacznego oraz udanej reszty dnia.





Komentarze

  1. O, jak ja daaaawno nie jadłam takiej "zwykłej" jajecznicy :-)) ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jadłam jajecznicę ale w innym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) Wiem że przepis trywialny ale musiałam zamieścić to proste danie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.