owsiane placuszki

placuszki owsiane


Kolejny raz na moim stole zawitały placuszki, tym razem bardziej dietetyczne i zdrowe bo z płatkami owsianymi. Wariacja smakowa własna.


Składniki:

1 szklanka płatków owsianych
3/4 szklanki mąki pszennej
3/4 szklanki mleka
1 jajko
1 łyżka cukru waniliowego lub wanilinowego
1 łyżeczka proszku do pieczenia


Przygotowanie:


1. Płatki owsiane zalewamy mlekiem i czekamy 10-15 minut, aż trochę napęcznieją.
2. Pozostałe składniki mieszamy razem w misce, aż powstanie dosyć gęsta masa.
3. Placuszki smażymy na rumiano-złoty kolor na rozgrzanej suchej  patelni teflonowej.

Podajemy z dżemem, miodem, konfiturą lub gęstą śmietaną.


zdrowe placki

smaczne placuszki owsiane




Komentarze

  1. Właśnie skończyłam robić i sie zajadam ;) Robiłam pierwszy raz i Twój przepis najbardziej mi przypadł do gustu. Pyszne, ja jeszcze dodałam banana ;) a już planuje z czym zrobię następnym razem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.