surówka z marchewki i jabłka

surówka marchewkowa


Jej smak kojarzy mi się z dzieciństwem bo moja mam często robiła taką do obiadu. Gości na prawie każdym polskim stole - prosta i smaczna.
Mam nadzieję, że mojemu synkowi tez będzie się kojarzyła z domem :)




Składniki:

2 marchewki
1 jabłko


Przygotowanie:


1. Marchewkę i jabłko myjemy. Obieramy jeśli mamy taką potrzebę.
2. Marchew ścieramy na tarce na średnich oczkach, jabłko na dużych oczkach. Wszystko dokładnie mieszamy i po min. 5 minutach podajemy. Surówka zdąży wtedy puścić soki i będzie smaczniejsza.


surówka z jabłka i marchewki



Komentarze

  1. a przyprawy,np.:NACL,pieprz,majonez se ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię tą surówkę taką saute czyli bez żadnych przypraw lub ewentualnie skropioną lekko cytryną. Oczywiście możesz dodać sól, pieprz, majonez lub jogurt grecki czy śmietanę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.