zupa z fasolki szparagowej


Super smaczna i bardzo rozgrzewająca zupa z fasolki szparagowej. Idealna na te zimne i długie jesienne wieczory. O świeżą fasolkę szparagową teraz ciężko więc trzeba dodać mrożoną - ja zawsze latem robię swoje mrożonki i z takiej właśnie skorzystałam



Skałdniki:

kawałek mięsa z kością ze świnki - ja dałam żeberka
0,5 kg fasolki szparagowej - 3 zł
2 ziemniaki - 0,50
2 marchewki - 0,50
1 pietruszka - 0,30
0,25 selera - 0,50
natka pietruszki - 0,50
3 liście laurowe
5 ziel angielskich
pieprz
sól

Koszt tej przepysznej zupy to około 6 zł

Przygotowanie:

1. Do zimnej wody wkładamy mięso, ziele angielskie, liście laurowe i kulki pieprzu. Czekamy aż się zagotuje.

2. Czyścimy i obieramy warzywa. Ziemniaki, seler, pietruszkę i marchewkę kroimy w drobną kostkę. Wrzucamy do wywaru mięsnego. Po ok. 5 minutach dodajemy pokrojoną w około 2 centymetrowe paski fasolkę.

3. Podajemy posiekana natkę pietruszki. Na koniec doprawiamy zupę solą.

Smacznego




Komentarze

  1. Chyba brakuje ważnej informacji jak długo gotować ta zupę po wrzuceniu fasolki. Można prosić o uzupełnienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście brakuje tej informacji. Zupę gotujemy ok 25-30 nminut - do momentu, aż warzywa będą miękkie ale nie rozgotowane.

      Usuń
  2. Ja jeszcze na koniec dodaje odrobinę śmietany :-). Tak do smaku :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.