ostre tagietelle z mięsem mielonym w ziołowym sosie


mielone w sosie ziołowym




Pomysł na to danie zaczerpnęłam od mojej przyjaciółki Pauliny.  U niej była wersja z kurczakiem, ryżem i dużą ilością czosnku i taką wariację też czasem robię.
Dzisiaj akurat zrobiłam sos w wersji wersję łagodniejszą i z mięsem mielonym bo akurat takie miałam.
Mam nadzieję, że Wam zasmakuje.

Składniki (dla 4 osób):

- 0,5 kg mięsa mielonego
- 2 serki topione ziołowe
- 2 łyżki śmietany lub mleka
- 2 łyżeczki ziół prowansalskich
- 1 ząbek czosnku
- 1 cebula
- sól i pieprz
- olej do smażenia
- makaron tagiatelle z chilli


Przygotowanie:

1. Makaron gotujemy w osolonej wodzie wg przepisu na opakowaniu.
2. Na patelni rozgrzewamy olej i wrzucamy na nią pokrojoną w drobną kostkę cebulę. Jak już się trochę zarumieni oddajemy rozdrobniony czosnek i smażymy jeszcze 1 minutę.
3. Wrzucamy mięso doprawione ziołami, szczyptą soli i pieprzu.
4. Gdy mięso nam się podpiecze dodajemy rozdrobnione serki topione oraz trochę mleka  lub płynnej śmietany.
5. Mieszamy i czekamy, aż serki nam się rozpuszczą i utworzą aromatyczny sos. 
Przed podaniem posypujemy koperkiem lub ziołami prowansalskimi.

tagiatelle z mielonym miesem



Składniki: Przygotowanie:

Komentarze